sâmbătă, 11 august 2012

WEBSITES GEMENE CU ACEST BLOGG




Aceste  două google websites sânt gemene şi conţin aceleaşi imagini şi aceleaşi amănunte. Ele au apărut  dintr-o necesitatete  firească ,naturală. Acest websites românesc, de heraldică , a suferit în primele ore boicot anti-israelian. Autorul şi graficianul şi administratorul (proprietar) este evreu grec   nativ (naţionalitate etnică şi religie). Vă recomand  să le vizaţi nu sânt  websites ale altui autor. Eu, nu m-am autopiratat. Adică  autorul acestor websites google  este acelaşi cu autorul acestui blogg. Am vrut să ofer  acest dar românilor   simpatici,obişnuiţi. Un dar în numele lui Dumnezeu. Iar neonaziştilor ,antisemiţilor să le arăt până unde anume  merge încăpăţânarea  iudaică  ,proverbială. Aceea de măgar (asin). Da în acest fel antisemiţii români şi europeni  mi-au apreciat munca  şi m-au întâmpinat  cu un - BOICOT HEAKING   de tip HEAKER- .

Romanian Heraldry -Heraldică Românească

https://sites.google.com/site/romanianheraldry/ Acest websites a fost boicotat public şi  întrerupt temporar  de antisemiţi furioşi că o asemenea muncă  la asemenea  calitate . Fanion pentru  naţionalismul bun, luminat  (pozitiv/ patriotism,fidelitate  nativă) este făcută, nu de un român ;ci de un  iudeo-mason.Căci pentru aceştia  nu sânt israelian ci  "jidan  iudeo-mason"  şi  un "haragmky" ( termen de ocară pentru grec identic cu jidan.). Nu este o obsesie ,ci  legendara  luptă "Nu mă las la ei!".
Mulţumesc Echipei Blogger-Google care m-a susţinut şi  datorită lor  am primit acastă idee. Un sites   spart,atacat  virtual ,sau reclamat la Google, poate fi ocolit  cu un websites sau blogg identinc,clonă geamănă ca şi conţinut.


3D Romania Heraldy

 https://sites.google.com/site/3dromaniaheraldy/

Romanian Heraldry -Heraldică Românească

https://sites.google.com/site/romanianheraldry/





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu